1. IBN
  2. Over ons
  3. Nieuws en publicaties
  4. Nieuwsbrief
  5. Uit de klantpanels: Frequenter contact en meedenken
IBN-kleding Oss 25.png
  1. IBN
  2. Over ons
  3. Nieuws en publicaties
  4. Nieuwsbrief
  5. Uit de klantpanels: Frequenter contact en meedenken

Uit de klantpanels: Frequenter contact en meedenken

De medewerkers van IBN worden vaak als één van de eigen medewerkers bij onze klanten beschouwd. Ook bij klanten die diensten afnemen, merken we dat zij onze medewerkers een warm hart toedragen. Heel mooi om dit te horen. Daarnaast is uit de klantpanels naar voren gekomen dat klanten het contact met de begeleider graag frequenter willen zien en dat zij, zeker als het over een gedetacheerde medewerker gaat, graag meer willen meedenken in de ontwikkeling van de medewerker.

Eén van de kernwaarden van IBN is volwaardigheid: iedereen heeft talent. Daarmee hebben wij het opleiden en ontwikkelen van medewerkers hoog in het vaandel staan. Natuurlijk passend bij de mogelijkheden van de medewerker. De bijdrage van onze klanten in de panelgesprekken heeft ons meer inzicht gegeven in uw wensen en behoeftes en de manier waarop we dit kunnen verbeteren.