1. IBN
  2. Werkzoekende
  3. Extra hulp naar werk
  4. Werkleerlijnen
  5. Werkleerlijn medewerker Hospitality
werkleerlijn-hospitality-gastheer-gastvrouw-ibn.jpg
  1. IBN
  2. Werkzoekende
  3. Extra hulp naar werk
  4. Werkleerlijnen
  5. Werkleerlijn medewerker Hospitality

Werkleerlijn medewerker Hospitality

Als medewerker Hospitality ben je gastvrij en servicegericht bezig. Het contact met gasten, klanten of medewerkers vind je leuk en je zorgt ervoor dat zij op hun gemak zijn en genieten. Met hen werk je samen, maar je kunt ook goed zelfstandig werken.

Bekijk hier de film werkleerlijn Hospitality

Wat leer je straks in de werkleerlijn in de praktijk?

Je start met een introductiemodule, waarbij je in korte tijd kennis maakt met de drie verschillende richtingen. Tijdens deze module ga je ontdekken welke richting het beste bij jou past. De drie richtingen zijn:

Horeca / Catering

In deze richting maak je gerechten en serveert deze aan collega’s en gasten. Ook houd je de keuken schoon. Je leert alles over gastvrijheid en van professionals het vak.

Bekijk hier de film Horeca / Catering

Gastheer / Gastvrouw

In deze richting heet je gasten welkom en staat hen vriendelijk te woord. Je telefoneert, verricht administratief werk en maakt reserveringen voor vergaderingen.

Bekijk hier de film Gastheer / gastvrouw

Beheerder / Conciërge

In deze richting ben je de oplosser van (technische) problemen en verantwoordelijk voor gebouwenbeheer. Mensen weten jou te vinden; jij bent het gezicht van een locatie.

Bekijk hier de film Beheerder / Conciërge

Na het afronden van de werkleerlijn Hospitality weet jij in welke richting je met hulp van IBN een baan gaat zoeken. Gastvrijheid staat centraal. Juist hierdoor maar ook door je te specialiseren in één van de drie richtingen, vergroot jij je arbeidskansen. Jij bent straks een professional in jouw vakgebied en een expert in Hospitality!

Jouw nieuwe werkplek hierna? Dit is altijd maatwerk. Voorbeelden van banen zijn: medewerker bedrijfskantine, conciërge op een school en balie- of callcentermedewerker.

Lees hier meer over de werkzaamheden

Bij alle werkleerlijnen wordt naar jou als persoon gekeken om te bepalen of alle stappen mogelijk zijn.

"Ik volgde een cursus gastvrijheid. En misschien nog wel het allerbelangrijkste: ik leerde om gastvrij te zijn naar mezelf. Doordat ik positief naar mezelf ben gaan kijken, straal ik dat ook naar anderen uit."

Laurine - medewerker bedrijfsrestaurant bij Sligro

Lees hier haar verhaal

 

Foto Laurine website IBN 600x400.jpg

Heb je een bijstandsuitkering of een Wajong uitkering? Meld je voor de werkleerlijn. Noteer je gegevens hieronder in het formulier en wij nemen contact met je op.

 

Interesse? Vul je gegevens in en we nemen contact met je op

* = verplicht veld