
Mooie score tevredenheidsonderzoek Blik op Werk Keurmerk
Elk jaar voert Panteia een klanttevredenheidsonderzoek uit. Dit onderzoek is gekoppeld aan het Blik op Werk Keurmerk. Dit klanttevredenheidsonderzoek is recent met een zeer mooi resultaat afgerond: een 7,9! De resultaten laten een stijgende lijn zien, van gemiddeld een 7 in 2019 (het eerste jaar van de meting) naar een 7,9 nu.
100% Score voor docenten en trainers inburgering
Wat opvalt, is de relatief hoge score op respectvolle houding richting kandidaten bij IBN. Een bijzondere uitschieter zijn de docenten en trainers voor de inburgering: 100% (!) van de kandidaten ervaart hen als goede docenten/trainers die duidelijke antwoorden geven op hun vragen. Een prachtig compliment voor betrokkenheid en vakmanschap.
Ook als organisatie gaat het goed op een aantal belangrijke onderdelen van onze dienstverlening:
- De intake
- De plek waar de gesprekken plaatsvinden
- De snelheid van reageren
- De snelheid van de eerste kennismaking
Deze scores en complimenten zijn een mooie erkenning voor het werk dat dagelijks bij het bedrijfsonderdeel Participatie gebeurt. Het laat zien dat de inzet wordt gewaardeerd door de mensen voor wie we het doen.
Verbetering
Uiteraard blijven we ook gericht op verbetering. De resultaten geven waardevolle inzichten die we meenemen in de verdere ontwikkeling van onze dienstverlening. In de tweede helft van 2025 pakken we onder andere op basis van de inzichten uit dit klanttevredenheidsonderzoek, gerichte verbetermogelijkheden op. Zodat we steeds beter kunnen inspelen op wat nodig is voor onze kandidaten en medewerkers.