1. IBN
  2. Werkzoekende
  3. Werken bij IBN
  4. Stage
  5. Stage opdracht Imago IBN onder jongeren
Stage sterk
  1. IBN
  2. Werkzoekende
  3. Werken bij IBN
  4. Stage
  5. Stage opdracht Imago IBN onder jongeren

Stage opdracht Imago IBN onder jongeren

Voor IBN is de instroom van verschillende doelgroepen belangrijk. Na de zomer gaan we via Arbeidsmarktcommunicatie zowel de employer branding (imago IBN als werkgever) als job marketing (werven op vacatures) verder uitzetten. En onderdeel van de groep die we willen bereiken zijn jongeren.

Het imago van IBN onder jongeren lijkt niet heel erg positief te zijn. Jongeren vormen waarschijnlijk hun beeldvorming over werken bij IBN middels de schoonmakers die zij in hun schoolgebouw zien en de schoffelaars die zij in de plantsoenen zien werken. Tevens vermoeden we dat het imago van IBN onder verschillende niveaus scholieren ook anders is. De verwachting is dat het beeld bij Havo en VWO-scholieren anders zal zijn dan het beeld onder bijvoorbeeld VMBO-kader en VSO-pro.

Onderzoeksopdracht
We zouden dan ook graag onderzoeken wat het imago van IBN onder alle jongeren is. Tevens willen we graag aanbevelingen hoe we het imago kunnen veranderen. Mogelijk onder alle scholieren, maar vooral onder scholieren op het VMBO-kader en VSO-pro. Immers deze scholieren zijn potentiele instroom kandidaten.

We bieden een stage / afstudeerplek aan vanaf januari 2020 om dit onderzoek voor IBN uit voeren en met concrete aanbevelingen te komen hoe we dit kunnen aanpakken. We zoeken een student vanuit de hoek communicatie en niet vanuit HRM-kant omdat we het beeld graag willen veranderen en HRM daar de tools voor moet leveren. Juist met communicatie kunnen we imago verbeteren.

Neem contact met mij op

* = verplicht veld