1. IBN
  2. Vergadercentrum test 2019
  3. Bernhoven - Brigitte Marschalk
Brigitte Marschalk_zwart wit_2790_600x400.jpg
  1. IBN
  2. Vergadercentrum test 2019
  3. Bernhoven - Brigitte Marschalk

Bernhoven - Brigitte Marschalk

‘Het Vergadercentrum van IBN is een favoriete accommodatie’

Toen Brigitte Marschalk in maart 2013 met haar collega’s het nieuwe ziekenhuisgebouw in Uden betrok, wist zij al dat voor bepaalde cursussen en trainingen de vergaderruimtes in het ziekenhuisgebouw niet helemaal geschikt zouden zijn. “De ruimtes in het ziekenhuis hebben geen daglicht en sommige kamers lenen zich niet voor de opstelling die gewenst is tijdens je training. Daarom kiezen we regelmatig voor een oplossing extern. Het Vergadercentrum van IBN is een favoriete accommodatie.”

Brigitte werkt nu ruim zeventien jaar bij Bernhoven. Als opleidingsadviseur is zij onder meer verantwoordelijk voor de training ‘Omgaan met ongewenst gedrag’. De opleidingsadviseurs vallen onder het team leren en mobiliteit (P&O). Zij ondersteunen het management bij opleidings- en scholingsvraagstukken, verzorgen ziekenhuisbreed allerlei trainingen en bieden collega’s didactische ondersteuning bij het opzetten van lessen en cursussen, ook als het gaat om e-learningmodules.

Het Vergadercentrum van IBN voelt goed
“Via via ben ik in contact gekomen met het Vergadercentrum van IBN. Vanaf het allereerste moment voelde dat heel goed: het prettige telefonische contact, de vriendelijke ontvangst bij de receptie en de behulpzame medewerkers. Daarbij zijn de zalen heel plezierig. Ik ben gevoelig voor een ruimte waar ik training krijg of geef. Dat heeft te maken met aangenaam (dag)licht, voldoende faciliteiten, de juiste grootte van het lokaal en de rust die er heerst. Het Vergadercentrum van IBNvoldoet aan al deze criteria.” De apparatuur staat klaar voor gebruik, de catering is van hoge kwaliteit en elke bijeenkomst is er iemand beschikbaar bij wie je op elk moment terechtkunt. Vindt er een bijeenkomst plaats met een grotere groep, dan biedt IBN bovendien begeleiding bij het parkeren. “Op de parkeerplaats staan de medewerkers je al op te wachten: dat noem ik nog eens goed binnenkomen!”

 

Prijs-kwaliteitverhouding
Naast de gastvrijheid en behulpzaamheid is ook de prijs-kwaliteitverhouding naar wens. “Ze denken actief mee, ook als ik bijvoorbeeld een beperkt budget heb; het Vergadercentrum van IBN maakt er altijd iets leuks van.” Op het gebied van de facturering is er wel een verbeterpuntje. “Wij zien de financiële afwikkeling graag anders. Dit hebben we aangegeven en er is vanuit IBN veel bereidheid dit samen op te lossen, dus dat komt wel goed.”

Gastvrijheid voorop
Bernhoven heeft al twee keer de Gastvrijheid Award gewonnen en is in de running dit nog een derde keer te bereiken. Deze award past goed binnen het streven van Bernhoven om het meest  mensgerichte ziekenhuis van Nederland te zijn. “Binnen het ziekenhuis hebben wij gastvrijheid als speerpunt. Een positieve en respectvolle bejegening vinden wij daarom heel belangrijk, dit heeft al langere tijd onze volle aandacht. Bij het  Vergadercentrum van IBN zijn ze hier erg goed in: de gastvrijheid is er geweldig!”