1. IBN
  2. Bedrijfsleven
  3. Zaken doen met IBN
  4. Catering en vergaderen
  5. Klantverhaal Gemeente Uden - Maarten Prinssen
maarten-prinssen-gemeente-uden-vergadercentrum-ibn.jpg
  1. IBN
  2. Bedrijfsleven
  3. Zaken doen met IBN
  4. Catering en vergaderen
  5. Klantverhaal Gemeente Uden - Maarten Prinssen

Klantverhaal Gemeente Uden - Maarten Prinssen

'Vergadercentrum IBN is voor mij alshet perfecte terrasje van Lebbis'

“Gemeente Uden is verbonden aan IBN, ik zit ook in het algemeen bestuur, dus het is logisch dat we gebruikmaken van hun diensten”, stelt Maarten Prinssen, wethouder gemeente Uden, met in portefeuille onder meer de WMO, zorg en armoedebeleid. “Zo kom ik heel graag bij het vergadercentrum van IBN. Ik krijg er altijd het gevoel van ‘het perfecte terrasje’ van Lebbis . Ken je dat niet? Ik zal het je vertellen.”

Maarten glundert: “Je hebt voor een grote groep mensen een bijeenkomst georganiseerd. Als je aankomt bij IBN staat er een verkeersregelaar klaar om je te begeleiden naar een plek waar je makkelijk kunt parkeren. Fijn, denk je, mijn gasten – die sowieso blij zullen zijn met zo’n makkelijke ‘aanvliegroute’ - worden goed opgevangen. Eenmaal binnen vraagt de receptioniste allervriendelijkst of ze je kan helpen. Opgewekt loop je de trap op en eenmaal boven staat een aardige medewerkster klaar om je jas aan te nemen en je de ruimte te wijzen waar je moet zijn. Alles staat klaar zoals je hebt besproken, het ontbreekt aan niets, je ontspant en denkt: dit gaat helemaal goedkomen.”

“De medewerker die de av-apparatuur heeft opgesteld, komt nog even checken of het zo in orde is, of hij nog iets kan aanpassen. Nee hoor, het is prima zo, antwoord je tevreden. Of ik een seintje wil geven als ik toch nog hulp nodig heb tijdens de presentatie. Super, dankjewel!”

“En net als je denkt, ik ben wel toe aan een kop koffie, staat daar die vriendelijke dame van de catering voor je neus. Ze schenkt een heerlijk vers bakkie voor je in en legt er zo’n lekker, huisgemaakt koekje bij. Perfect! Ondertussen stromen de gasten binnen en je ziet dat ze een warm welkom krijgen en vervolgens lovend zijn over de sfeervolle inrichting.”

“In de pauze staan er voldoende super gemotiveerde medewerkers klaar om iedereen in korte tijd van koffie en thee te voorzien. Als het seintje komt dat we weer gaan beginnen, is er dus niemand die nog even snel de loeihete koffie of thee achterover giet om vervolgens met een bijna verbrande slokdarm de zaal weer in te gaan. Sterker nog, er was zelfs tijd voor een tweede bakkie. En dan denk je, zo kan het ook…”

“Tijd voor de lunch. Heerlijke, culinaire gerechten, door de eigen chef-kok bereidt met verse, regionale producten, afgestemd op het seizoen. Niet van die kleffe broodjes die uren geleden al gesmeerd zijn, maar knapperig, biologisch brood, verantwoord beleg, heerlijke zelfgemaakte soep en versgeperst sap. En je geniet ervan, met hoofdletter G.”

“Bij het afscheid, ‘wel thuis!’, het enthousiasme van de medewerkers, die door de kans die ze hebben gekregen om ook mee te doen in deze maatschappij extra blij zijn met hun baan: het straalt ervan af. En daar word je dan zelf ook vrolijk van, tegen het geluk aan, zou Lebbis zeggen… Bij het vergadercentrum van IBN krijg ik echt dat gevoel van het perfecte terrasje. Lebbis eindigt zijn act met de woorden: als we willen kan het. IBN laat zien dat het inderdaad echt kan.”